flashvn

flashvn

flashvn
flashvn

flashvn

flashvn

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)


مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

دانلود مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)
نگرش های مربوط به عشق (LAS)
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل docx
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

این پرسشنامه توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی «لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چندگانه را دارد (نتو و همکاران، 2000) پرسشنامه حاضر در آغاز دارای 42 گویه بود . اما دومین تجزیه و تحلیل عامل تأییدی به کاهش یک سری از گویه ها منتهی شد که تعداد گویه ها به 24 رسید. مقیاس نگرش های مربوط به عشق از نوع لیکرت است و می تواند ابعاد شش گانه عشق را به صورت کمی و پیوسته نشان دهد. گزینه های این پرسشنامه به صورت 4 گزینه ای از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم مشخص شده اند، نمره ای که فرد در هر خرده مقیاس بدست می آورد، بیانگر میزان نگرشی است که نسبت به آن خرده مقیاس دارد. نمره بالا گرایش بالا در خرده مقیاس مربوطه و نمره پایین گرایش اندک را به آن نشان می دهد (پاتو، 138؛ نتو و همکاران، 2000).

دانلود مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد